איך למצוא טיסות זולות לאילת?

רבים מעדיפים לוותר על הנסיעה הארוכה ברכב או באוטובוס ובמקום זאת לקחת טיסה לאילת. אם גם אתם מעדיפים להגיע בטיסה, כך תוכלו למצוא טיסות זולות – ולחסוך לא מעט כסף.

מתכננים לטוס לאילת? כך תוכלי להוזיל את עלויות הטיסה

אחת מהסוגיות שמעסיקות יותר מכל את הנופשים באילת היא איך מגיעים. האפשרויות מצומצמות למדי: רכב, אוטובוס, הסעה או טיסה. טיסה היא הדרך המהירה ביותר להגיע וזאת בשל העובדה כי ניתן לקחת טיסה משדה התעופה דוב בתל אביב לשדה התעופה רמון באילת בפרק זמן קצר של 50 דק' בלבד. אולם, צריך לקחת בחשבון כי בתקופת שיא התיירות הביקוש בשיאו ולכן המחירים עולים. כאשר מדובר בטיסה של בני משפחה המורחבת או אפילו זוג ושני ילדים העלות יכולה להגיע לאלפי שקלים ועל כן נדרש לבצע חשיבה לגבי הוזלת המחיר. כיצד תעשו זאת? להלן הפרטים:

הזמנה מראש

עדיף להזמין מראש את הטיסה ולא לחכות לדקה ה 90. דרך הזמנה מראש ניתן להוזיל את מחירי הטיסות בעשרות אחוזים, כמו גם להבטיח את מקומכם על הטיסה. כאמור, בשל הביקוש הרב לטיסות לא פעם נוצר מצב שבו המטוסים מלאים זמן רב מראש ומי שמחכה – מפסיד. משום כך, העדיפו לסגור את תאריך הטיסה כמה שיותר מוקדם ולשלם דרך האתר הרשמי של החברה ממנה אתם רוכשים את הכרטיסים.

איך למצוא טיסות זולות לאילת?

שינוי יום

תתפלאו לשמוע אבל אם תשנו את היום שבו אתם מגיעים לעיר, תוכלו לחסוך במחיר. מאחר והביקוש גבוה בעיקר בסופי השבוע חברות התעופה מעלות מחירים ועל כן אם תחליטו לטוס לאילת דווקא בתחילת השבוע תוכלו  לאתר בהתאם טיסות זולות מאוד כמו גם לקבל דיל מעולה מבתי המלון שרוצים לעודד את הנופשים להגיע גם בתחילת או אמצע השבוע ולא רק בסופ"ש.

בדיקת דילים דרך המלון

חלק מבתי המלון הגדולים מציעים לנופשים אפשרות לבצע רכישה של חופשה במלון ביחד עם טיסה הכלולה במחיר. מדובר באופציה מעולה בעבורכם לחסוך במחיר כמו גם להימנע מלקיחה של מונית משדה התעופה רמון, וזאת בשל האפשרות לקבל שירותי הסעה משדה התעופה עד למלון ובחזרה.

קבוצות ברשת החברתית

הרשת החברתית מהווה כר פורה לידע ולצרכנות חכמה. מומלץ להיכנס לקבוצות של מטיילים באילת או טיסות סודיות מתוך מטרה לבחון האם ישנם מבצעים לגבי הטיסות באילת. בנוסף, בחלק מהקבוצות מעלים גולשים הצעות לרכישה של כרטיסי טיסה בעלות מופחתת, ובכך ליצור לעצמכם הזדמנות לבצע רכישה של כרטיסים לתאריכים שאתם רוצים או אפילו להגיע לאילת באופן ספוטני.

הטבות

חברות כרטיסי האשראי כמו גם מועדוני לקוחות מעניקים הטבות לקהל הלקוחות בדמות הנחות לטיסות. מומלץ לבחון את ההטבות העדכניות לאותו החודש, כך שתוכלו לממש את ההטבה שיכולה להגיע גם לעשרות אחוזים.

נגישות